26 Kasım 2016 Cumartesi

YENİ TREND SEPTUM PİERCİNG

   Öncelikle merhaba ;
   Moda canavarları ekibi olarak sizden uzak kalmak istemedik o yüzden daha henüz yazılarımıza başlamasakta küçük başlıklar altında sizlerle buluşmak istedik.Şimdilerde çoğu ünlüde rastladıgımız SEPTUM PIERCING modasını ele alalım...
   Bu moda oluşumu yeni olmayan daha öncelerde yer yer ve zaman zaman öne çıkmış bir akımdır. Asıl kökenini kızılderililerin sağlaması bir yana çoğu kesim sahip çıkmıştır. Gerek Anadolu yerlileri, gerek Kızılderililer, gerekse Gotik stilin sahip çıktığı SEPTUM PIERCING günümüzde her kesim tarafından kullanılmaktadır. Gelelim SEPTUM PIERCING in tarza kattığı olumlu yönlere. Kişinin asi ruhunu yansıtması bir yana farklı ve sıradışı duruşu, dikkat çekişi çoğumuzu cezbediyordur. İlk olarak yabancı ünlülerden rastaldığımız ve ülkemize de sirayet eden SEPTUM PIERCING ı kullanan ünlü isimler şunlardır;


  •  Rihanna
  •  Lady Gaga 
  •  Kendal Jenner
  •  Neslihan Atagül Doğulu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder